Top Ad
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BORR DRILLING nog steeds veel potentieel!
Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BORR DRILLING nog steeds veel potentieel!

    BORR DRILLING - Offshore boren. Dankzij groene energie en ESG zijn er nauwelijks investeringen gedaan in de offshoresector - wie heeft er olie nodig? Je goed voelen en niet buiten de lijntjes lopen is belangrijker....
    De grondstoffencyclus staat nog helemaal aan het begin en de kansen zijn de komende jaren enorm. Ik heb al een tijdje geïnvesteerd, maar swing trades kunnen ook interessant zijn. Wij praten al over uranium, steenkool, gas, olie en agri en scheepvaart sinds het begin van de zomer van vorig jaar. De vroege vogel...

    Vooruitzichten:
    Boven 5,17$ kan het op korte termijn naar 5,75$ gaan en dan naar 9,51$. Terugvallen tot $4,15 is geen probleem en kan goede koopkansen bieden.

    evolutie borr drilling
    evolutie borr drilling
    Test een gratis demo rekening van WH Selfinvest

    Om succesvol te handelen heb je veel ervaring en een professionele instelling nodig. Ik heb al 23 jaar ervaring op de aandelenmarkt, wat uiteraard van invloed is op mijn handel, ongeacht de aanpak. De principes waarop deze trades gebaseerd zijn en de mindset ervoor maken deel uit van mijn opleiding ALGOTRADE 4.0.
    ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
    ++Geen aanbeveling om aandelen/futures te kopen of verkopen. Alleen voor amusementsdoeleinden. Totaal verlies of meer is mogelijk. Ik ben geïnvesteerd in BORR op het moment van analyse.++


    "Brede diversificatie is alleen nodig als beleggers niet begrijpen waar ze mee bezig zijn."

    - Warren Buffett
    Last edited by SignalRadar; 19-05-2022, 12:26.
Working...
X